2014-12-02

Upplysning till de kvinnor som ej förstått detta än


jag har aldrig förstått det där att kvinnor skulle vara i underläge i förhållanden, det sägs ju förvisso att kvinnor inte har samma logiska tänkesätt som männen, samt att männen är starkare, både fysiskt o psykiskt nämns, ja jag vet inte jag

men då kan jag delge er detta

att om en man tar sin hand o lägger den på en kvinnas kärleksgrotta, tittar henne djupt i ögona o ler, samt säger till henne att hon bör göra alla hemsysslor under nästkommande vecka, städa, diska m.m., så tänker kvinnan antagligen (jag har inte provat):

vilken oromantisk idiotisk svin jag har till man, antingen säger han inom två röda att han skämtar eller så kommer skillsmässopapprena på posten inom några futtiga dar
(antagligen i värre ordalag än vad jag här vågade skriva)

om en kvinna tar sin hand på mannens fallos, som då snabbt blir mer handfast, tittar mannen djupt i ögona o ler, samt säger samma sak, fast tvärtom

så tänker inte mannen, han lovar och utför, med ett gnistrande leende



















~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar